Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy Infosys. Projekty na korcie i poza nim

Infosys ma współpracować z zespołem Świątek, żeby zbudować zaawansowaną analitykę danych, co ma udoskonalić szkolenie, by pomóc rozwinąć jej mocne strony i dopasować strategię (screen: YouTube/Karendoms Tandem)

Infosys, globalna firma działająca w obszarze usług cyfrowych i konsultingowych, ogłosiła zawarcie współpracy z Igą Świątek.

Infosys wspiera tenis już od ośmiu lat, jako partner innowacji cyfrowych dla ATP Tour, Roland Garros, Australian Open i The International Tennis Hall of Fame.

Czytaj też: Historia Karola Bieleckiego, piłkarza który stracił oko, tematem reklamy Betclic Studios

"Dołączam do Infosys jako globalna ambasadorka. Bardzo podoba mi się, jak ta firma obecna jest w tenisie, sprawiając, że jest coraz bardziej innowacyjny. Wspólnie będziemy pracować nad wykorzystaniem technologii do ulepszenia mojej gry, ale też nad projektami poza kortem, które pomogą nam pozytywnie wpływać na społeczności, które potrzebują wsparcia" – poinformowała Świątek na swoim profilu na Facebooku.

Infosys ma współpracować z zespołem Świątek, żeby zbudować zaawansowaną analitykę danych, co ma udoskonalić szkolenie, by pomóc rozwinąć jej mocne strony i dopasować strategię. Infosys i Świątek mają również współpracować przy tworzeniu programów inspirujących i wzmacniających pozycję młodych kobiet na całym świecie.

Kilka dni temu tenisistka dołączyła do Team Visa i została globalną ambasadorką marki kart płatniczych Visa.

Czytaj też: Cztery agencje mediowe walczą o budżet Telewizji Polskiej wart 59 mln zł

(AMS, 28.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.