Cztery agencje mediowe walczą o budżet Telewizji Polskiej wart 59 mln zł
Sigma Bis pracuje dla TVP od lipca 2022 roku (fot. Mateusz Grochocki/East News)
Value Media, Sigma Bis, Fullsix Media oraz Euvic Media biorą udział w przetargu TVP, w którym wybrana zostanie agencja mediowa dla Telewizji Polskiej.
TVP poinformowała, że w ciągu trwającej rok umowy zamierza przeznaczyć na usługi planowania i zakupu mediów 59 mln zł. Warto zauważyć, że przy okazji poprzedniego przetargu wydała na te działania 22 mln zł.
Czytaj też: Mirosław Rogalski z powrotem w Akademii Telewizyjnej TVP
Value Media i Fullsix Media w swoich ofertach podały maksymalną wartość ceny brutto, która wyniosła 59 255 250 zł. Euvic Media wyceniła swoje usługi na 58 765 710 zł, natomiast Sigma Bis podała najniższą cenę – 58 282 040 zł.
Sigma Bis współpracuje z TVP od roku. W 2022 r. początkowo przetarg organizowany przez TVP wygrała Value Media, jednak po złożeniu zażalenia przez Arena Media, trzecią z firm biorących udział w konkursie, TVP zdecydowała się odrzucić ofertę agencji należącej do Group One. Powodem była "rażąco niska cena" dla realizacji kampanii outdooru.
Value Media współpracowała z TVP od 2018 roku. W trakcie postępowania odwoławczego Value Media podkreślała, że to oferty pozostałych agencji są "rażąco wysokie", jednak nie przedstawiła dowodów.
Czytaj też: "Korona królów. Jagiellonowie" w TVP 1 z sezonem do wiosny. "To serial misyjny"
(KAP, 25.08.2023)