Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Resort finansów wydał prawie 3,8 mln zł na kampanię "Zwrot, który cieszy"

Opozycyjni politycy widzieli w działaniach ministerstwa treść czysto propagandową (screen: YouTube/Kancelaria Premiera)

Kampania "Zwrot, który cieszy" Ministerstwa Finansów kosztowała 3,79 mln zł – wynika z informacji przekazanej przez resort w odpowiedzi na interpelację posłanki Koalicji Obywatelskiej Aleksandry Gajewskiej.

Na zakup spotów w telewizji (2351 emisji) wydano 2,38 mln zł, a w radiu (338 emisji) – 1,08 mln zł. Publikacje w prasie kosztowały 175 tys. zł, a działania w internecie – 161 tys. zł.

Czytaj też: Resort zdrowia też dofinansował Telewizję Trwam. 300 tys. zł na kampanię społeczną

Resort finansów w odpowiedzi na interpelację podał, że działania informacyjne prowadzono w TVP, Polsacie, TV Republika, Polskim Radiu, RMF FM, "Super Expressie", "Fakcie", 20 dziennikach regionalnych Polska Press, Wprost.pl, "Gazecie Polskiej" i "Sieciach". 

Jak wyjaśniła minister finansów Magdalena Rzeczkowska, działania informacyjne miały "na celu z jednej strony wytłumaczenie mechanizmu rozliczenia podatku dochodowego i elementów mających wpływ na wysokość podatku, z drugiej miały przypominać o zbliżającym się terminie rozliczenia PIT-u oraz informować, gdzie podatnicy mogą szukać informacji merytorycznych w zakresie tych rozliczeń".

Opozycyjni politycy widzieli jednak w działaniach ministerstwa treść czysto propagandową – chwalono się zwrotem podatków, choć to naturalna konsekwencja pobierania zaliczek.

Czytaj też: Tomaszowi Terlikowskiemu grozi proces kanoniczny, przeprosin od dziennikarza domaga się ksiądz

(KOZ, 12.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.