Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat, TVP i RMF FM na czele wydatków resortu finansów na edukację i informację

Do Telewizji Polsat z Ministerstwa Finansów i jednostek podległych trafiło 4,6 mln zł (fot. Jan Bielecki/East News)

W 2022 roku Ministerstwo Finansów i jednostki podległe z budżetu państwa i funduszy europejskich na działania informacyjne i edukacyjne wydały łącznie 11,4 mln zł, z czego 40 proc. w Telewizji Polsat.

Informacje na ten temat resort finansów przekazał w odpowiedzi na interpelację posłanki Magdaleny Sroki z Porozumienia.

Czytaj też: Transmitując Marsz 4 czerwca, TVN 24 wyraźnie wygrał z TVP Info, który go krytykował

Do Telewizji Polsat z Ministerstwa Finansów i jednostek podległych trafiło 4,6 mln zł. Resort w Telewizji Polskiej wydał 1,3 mln zł, a w Grupie RMF – 1,1 mln zł.

Więcej niż 0,3 mln zł przeznaczyło ministerstwo na działania w telewizji wPolsce.pl (Fratria) – 738 tys. zł, w "Fakcie" (Ringier Axel Springer Polska) – 690 tys. zł, "Super Expressie" (Grupa ZPR Media) – 398 tys. zł, Telewizji Republika – 375 tys. zł i w spółce Słowo Niezależne, do której należy serwis Niezależna.pl – 315 tys. zł.

Dla porównania ministerstwo i jednostki podległe wydały 151 tys. zł w Polskim Radiu, 74 tys. zł w "Dzienniku Gazecie Prawnej", 24 tys. zł w "Pulsie Biznesu" i 23 tys. zł w Eurozecie.

Czytaj też: Rada programowa TVP skarży się na stronnicze relacje TVP z Marszu 4 czerwca

(KOZ, 06.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.