"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Narodowe Centrum Kultury i PKP SA startują z akcją „Pociąg do czytania”

Celem akcji „Pociąg do czytania” ma być przypomnienie o zaletach czytania mądrych lektur (fot. materiały prasowe)

4 sierpnia w hali głównej Dworca Wschodniego w Warszawie startuje akcja „Pociąg do czytania”, zorganizowana w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. przez Narodowe Centrum Kultury (NCK) oraz Polskie Koleje Państwowe SA.

Kampania zaprasza podróżnych do skorzystania ze specjalnej wakacyjnej strefy relaksu z książką, wyposażonej w nowości wydawnicze. Pasażerowie na Dworcu Wschodnim PKP w stolicy w godz. 9-18 będą mogli nie tylko poczytać, ale też skorzystać z aktywności przygotowanych przez animatorów i bibliotekarzy (m.in. zabawy rysunkowe prowadzone przez Roberta Trojanowskiego, autora publikacji edukacyjnych dla dzieci).

Czytaj też: UOKIK z zarzutami dla Biedronki za ubiegłoroczną promocję. "Słabo czytelna"

W kolejne piątki strefa NPRCz 2.0 pojawi się na dworcach kolejowych w Katowicach (11 sierpnia), Gdyni (18 sierpnia), Krakowie (25 sierpnia) oraz we Wrocławiu (1 września).

Celem akcji „Pociąg do czytania” ma być przypomnienie o zaletach czytania jako przyjemnego i wartościowego sposobu spędzania czasu.

Ważnym elementem akcji „Pociąg do czytania” mają być aktywności związane z konkretnym miastem i regionem, np. dodatkową atrakcją warszawskiej strefy NPRCz 2.0 na Dworcu Wschodnim będzie spacer z przewodnikiem pt. „Praga w podróży”, zorganizowany przez Bibliotekę Publiczną im. Księdza Jana Twardowskiego w dzielnicy Praga-Północ.

Czytaj też: Łomża w nowej kampanii mówi o "utyskującej" konkurencji. "Do mnie też możecie mówić na TY"

(AMS, 04.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.