Marcin Gaworski został prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + JUNG v. MATT, pokieruje Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Organizacja ta została założona w 1997 roku (fot. materiały prasowe)
Marcin Gaworski, CEO 180heartbeats + JUNG v. MATT, wybrany został na wczorajszym walnym zebraniu członków na nowego prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zastąpił Dariusza Andriana z VMLY&R. Wybrano cały nowy zarząd, radę nadzorczą oraz sąd koleżeński.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 roku. Obecnie zrzesza 126 podmiotów, wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingu, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.
Czytaj też: Szymon Lipiński client engagement director w Finecast
W nowym zarządzie SAR zasiadają: Paweł Gala – Wavemaker, Ewa Góralska – MediaHub, Michał Kazimierczak – Heart&Brain, Magda Kolenkiewicz – Starcom, Lena Stryjewska – 2012 Agency oraz Maciej Twardowski – Ogilvy.
Do rady nadzorczej SAR zostali wybrani: Dariusz Andrian – VMLY&R, Szymon Gutkowski – DDB Warszawa, Maciek Kamiński – Accenture Song, Piotr Piętka – Starcom, Karolina Witecka – Cut The Mustard.
W sądzie koleżeńskiem pracować będą: Tomasz Alberski – K+Group, Ignacy Bochiński – Kerris Group, Tomasz Pawlikowski – FCB&Milkman i Małgorzata Węgierek – Arena Media Communications.
Czytaj też: Prokuratura chce o wiele wyższych kar dla Palikota i Wojewódzkiego za promowanie alkoholu
(MAT, 26.05.2023)