Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen Gauge: udział streamingu rośnie w Polsce z miesiąca na miesiąc

Liderem wśród platform wideo jest Netflix, którego udział w oglądalności na telewizorze wyniósł 1,8 proc. (fot. materiały prasowe)

Wideo online odpowiada za 6,7 proc. całkowitej oglądalności na ekranie telewizora - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski za kwiecień 2023 roku.

Dla porównania, w grudniu było to 5,6 proc., w styczniu - 5,9 proc., w lutym - 6,4 proc., a w marcu - 6,5 proc.

Czytaj też: "Szkło kontaktowe" i "W tyle wizji" ogląda coraz mniej widzów. Daukszewicz i Janecki nie pomagają

Liderem wśród platform wideo jest Netflix, którego udział w oglądalności na telewizorze wyniósł 1,8 proc. (również 1,8 proc. w grudniu, styczniu, lutym i w marcu), a na drugim miejscu znalazł się YouTube z 1,7 proc. (1,3 proc. w grudniu; 1,3 proc. w styczniu; 1,5 proc. w lutym; 1,7 proc. w marcu).

News Press.pl: TVP na dużym minusie w 2022 roku. Spółka zanotowała 50 mln zł straty mimo dotowania przez rząd

W kwietniu największy udział w oglądalności na telewizorze miała:

  • telewizja satelitarna - 34 proc. (36,5 proc. w grudniu; 34,6 proc. w styczniu; 34,5 proc. w lutym; 34,3 proc. w marcu);
  • na drugim miejscu była była telewizja kablowa - 30 proc. (28,7 proc. w grudniu; 29,5 proc. w styczniu; 29,3 proc. w lutym i 30,1 proc. w marcu);
  • trzecim najpopularniejszym źródłem treści oglądanych na ekranie telewizora była telewizja naziemna - 23,4 proc. (23,1 proc. w grudniu; 23,9 proc. w styczniu; 23,9 proc. w lutym; 23,5 proc. w marcu).

W marcu największy udział w oglądalności na telewizorze miała telewizja satelitarna - 34,3 proc. (36,5 proc. w grudniu; 34,6 proc. w styczniu i 34,5 proc. w lutym), a na drugim miejscu była telewizja kablowa - 30,1 proc. (28,7 proc. w grudniu; 29,5 proc. w styczniu i 29,3 proc. w lutym). Trzecim najpopularniejszym źródłem treści oglądanych na ekranie telewizora była telewizja naziemna - 23,5 proc. (23,1 proc. w grudniu; 23,9 proc. w styczniu, 23,9 proc. w lutym).

W grudniu 2022 Nielsen, wzorem rynku amerykańskiego, wprowadził w Polsce zestawienie The Gauge pokazujące oglądalność treści wideo na telewizorze w podziale na telewizję naziemną, satelitarną, kablową i streaming. Dane dotyczą widzów powyżej 4. roku życia.

(KOZ, 19.05.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.