W listopadzie Polsat liderem w 4+. TVN prowadził w grupie komercyjnej 16-59
Udział Polsatu w grupie 4+ wzrósł z 6,78 proc. do 6,94 proc. (fot. Karolina Grabowska/Pexels.com)
W listopadzie Polsat miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej powyżej 4. roku życia. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN.
W grupie ogólnej Polsat uzyskał 6,94 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,78 proc. w listopadzie 2024 roku. Wzrósł również udział TVN – z 6,19 proc. do 6,5 proc. i TVP 2 – z 5,99 proc. do 6,07 proc. TVP 1 zanotował spadek z 7,04 proc. do 6,46 proc.
TVN 24 znalazł się za Republiką
Na dalszych miejscach były Republika – 5,49 proc. (wzrost z 4,78 proc.) i TVN 24 – 4,62 proc. (spadek z 5,36 proc.). TVN 24 to jedyny kablowo-satelitarny kanał w TOP 10 (wszystkie pozostałe telewizje nadają też naziemne).
Czytaj też: Prezenterzy Republiki gospodarzami programu sprzedażowego "Dżungla goryla"
W pierwszej dziesiątce były również:
- TVN Siedem – 3,38 proc. (wzrost z 3,1 proc.),
- TV Puls – 3,33 proc. (wzrost z 3,29 proc.),
- TV 4 – 3,32 proc. (wzrost z 3,22 proc.)
- i TTV – 1,91 proc. (minimalny wzrost z 1,9 proc.)
W grupie komercyjnej 16-59 liderem był TVN, który zanotował 7,64 proc. (wzrost z 7,29 proc.). Polsat miał 7,05 proc. (minimalny spadek z 7,06 proc.), TVP 1 – 4,81 proc. (wzrost z 4,7 proc.), a TVP 2 – 4,54 proc. (wzrost z 4,36 proc.). Pierwszą piątkę zamykał TVN Siedem – 4,32 proc. (wzrost z 3,72 proc.).
Dalej były:
- TV Puls – 4,08 proc. (wzrost z 4,01 proc.),
- TV 4 – 3,51 proc. (wzrost z 3,3 proc.),
- Republika – 3,24 proc. (wzrost z 2,33 proc.),
- TVN 24 – 2,86 proc. (spadek z 3,48 proc.)
- i TTV – 2,49 proc. (spadek z 2,55 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Wyniki oglądalności teleturnieju "Milionerzy" w Polsacie. W TVN było lepiej
(KOZ, 06.12.2025)










