"Ślub od pierwszego wejrzenia" zapewniał TVN pozycję lidera rynku
W programie ślub biorą osoby, które wcześniej się nie znały, ale zostały dobrane w pary przez ekspertów (fot. materiały prasowe)
Jedenastą edycję reality show "Ślub od pierwszego wejrzenia" oglądało jesienią w TVN średnio 1,12 mln widzów.
Nowy sezon był nadawany od 2 września do 2 grudnia we wtorki o 21.35. Z danych uwzględniających widownię poza domem wynika, że emitując program, TVN miał średnio 10,63 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 15,24 proc. w komercyjnej 20-54, rozliczeniowej stacji. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 30 września - 1,29 mln.
We wtorkowym paśmie od 21.35 do 22.39, w większości pokrywającym się z emisją "Ślubu od pierwszego wejrzenia", TVN miał średnio 9,71 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i był pierwszy na rynku telewizyjnym. Stacja była liderem też grupy komercyjnej 20-54 - 13,91 proc. udziału.
Czytaj też: RMF Classic od 6 grudnia w ciągu dnia tylko ze świątecznymi piosenkami
Rok temu program również oglądało 1,12 mln widzów (10,08 proc. w 4+ i 14,08 proc. w 20-54).
W programie ślub biorą osoby, które wcześniej się nie znały, ale zostały dobrane w pary przez ekspertów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem
(MNIE, 04.12.2025)










