Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczny „Tygodnik Podhalański” obiecuje zwrot pieniędzy. Nietypowa akcja

Świąteczne wydanie "Tygodnika Podhalańskiego" liczy 52 strony (fot. Tygodnik Podhalański)

Nietypowo zareklamował na Twitterze swoje świąteczne wydanie "Tygodnik Podhalański". "Jeśli uznacie, że jest nudny zwracamy kasę".

"Już w drodze z drukarni. Jest tak gęsty w ciekawe teksty, reportaże, że braknie Świąt żeby przeczytać od deski do deski. Więc umawiamy się, jak tylko dotrzecie na Podhale, koniecznie kupcie świąteczne wydanie Tygodnika. Jeśli uznacie, że jest nudny zwracamy kasę" – napisano na redakcyjnym Twitterze.

Czytaj też: Materiały wideo Polska Press można oglądać na stronie TVP. Choć najpewniej to błąd

– To świąteczny żart – mówi Jerzy Jurecki, wydawca "TP". – Szczerze mówiąc, wątpię, żeby ktoś się do nas pofatygował po 5 zł. Gdyby się jednak ktoś taki znalazł, chętnie porozmawiamy z nim o naszej gazecie. Taka opinia z pierwszej ręki byłaby niezwykle cenna.

"Tygodnik Podhalański" na święta trafia do czytelników w rozszerzonej objętości 52 stron. – Zdarzały nam się w historii wydania po 104 czy 108 stron, ale te czasy już raczej nie powrócą – mówi Jurecki.

Świąteczne wydanie "TP", poza aktualnymi tekstami, reportażami i tekstami historycznymi, zawiera również czterokolumnowy informator dla turystów, którzy na Podhale przyjadą na święta.

Czytaj też: Materiał Radia Zet o Elżbiecie Witek rozsierdził obóz rządzący. Witek grozi pozwem

(PAR, 07.04.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.