W nowej kampanii Adidasa marka dowodzi, że "W bieganiu liczysz się Ty"
W kampanii wykorzystano rysunki Adeli Madej (fot. materiały prasowe)
Adidas uruchomił kampanię reklamową pod hasłem "W bieganiu liczysz się Ty". Realizowana przez VMLY&R akcja ma dotrzeć zarówno do początkujących, jak i zaawansowanych biegaczy.
W kampanii wykorzystano rysunki Adeli Madej. W jej pracach widać różnych fanów biegania – od starszego "Turboseniora" po fana zdjęć "Insta-sprinter". Celem działań jest podkreślone tego, jak różni są biegacze.
Czytaj też: Rusza kampania społeczna "My, rodzice dzieci trans". Ma na celu edukację Polaków
Wszystkie biegowe persony zobaczyć można na dwóch warszawskich muralach przy ul. Świętokrzyskiej i Jaworzyńskiej. Ilustracje są też elementem digitalowej kampanii biegowej Adidas i pojawiają się m.in. w quizie, w którym użytkownicy mogą odkryć swoją "biegową osobowość".
Adela Madej jest warszawską ilustratorką i tatuatorką. W przeszłości współpracowała z Adidas przy okazji otwarcia sklepu marki przy ul. Marszałkowskiej.
W ramach kampanii "W bieganiu liczysz się Ty" w kolejnych tygodniach pojawią się również inne elementy, jak: videocast z Karolem Paciorkiem, "Pizza Run" w Warszawie, Poznaniu i Trójmieście oraz działania we współpracy z mediami i influencerami.
Czytaj też: Sabre Awards EMEA – MSL agencją PR roku 2023 w regionie CEE
(KAP, 28.03.2023)