Antoni Kamiński został associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt

Antoni Kamiński ostatnio przez 2,5 roku związany był z VMLY&R jako senior creative (fot. materiały prasowe)
Antoni Kamiński objął stanowisko associate creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, tworząc seniorski team kreatywny z Tomaszem Bujokiem, creative directorem.
Kamiński ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, ostatnio przez 2,5 roku związany był z VMLY&R jako senior creative. Wcześniej pracował w Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland, Leo Burnett. Współtworzył kampanie między innymi dla marek Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN.
Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions, Golden Drum, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland czy Kyiv International Advertising Festival.
(AMS, 18.02.2023)
