Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciele Kanału Sportowego wezmą 4 mln zł dywidendy

Zysk netto Kanału Sportowego wzrósł z 1,6 mln zł w 2021 roku do 5,6 mln zł w 2022 roku (screen: YouTube.com/Kanał Sportowy)

Kanał Sportowy, projekt wideo tworzony przez Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego, w 2022 roku wypracował 5,6 mln zł zysku netto przy 24,1 mln zł przychodów ze sprzedaży. Właściciele zdecydowali, że wypłacą sobie łącznie 4 mln zł dywidendy.

Ze sprawozdania spółki złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że przychody Kanału Sportowego wzrosły z 11,1 mln zł w 2021 roku. Koszty działalności operacyjnej rok do roku wzrosły o 85,3 proc. – z 8,9 mln zł do 16,4 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 2,5 mln zł, tj. o 39,1 proc. więcej, niż rok wcześniej.

Czytaj też: TikTok usunął filmik Radosława Fogla z PiS. Platforma tłumaczy decyzję

Spółka zapłaciła 1,8 mln zł podatku dochodowego, podczas gdy w 2021 roku – 316 tys. zł.

Zysk netto Kanału Sportowego wzrósł z 1,6 mln zł w 2021 roku do 5,6 mln zł w 2022 roku. Decyzją zgromadzenia wspólników 4 mln zł wypłacone zostanie w formie dywidendy, a pozostałe 1,6 mln zł trafi na kapitał zapasowy.

Po 25 proc. udziałów w Kanale Sportowym mają Tomasz Smokowski, Michał Pol, Mateusz Borek, a także spółka WeszloTV, której właścicielami są Krzysztof Stanowski z żoną Martą Sosnowską. 

Kanał Sportowy, który ruszył w 2020 roku, na YouTube ma 962 tys. subskrybentów. Jesienią 2022 roku uruchomił własną platformę wideo i aplikację mobilną.

Czytaj też: PKN Orlen bez wyroku sądu orzekł, że wydawca "NIE" złamał prawo. "Absurd"

(KOZ, 27.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.