Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AWX z kampanią dla PZU promującą ubezpieczenia komunikacyjne – a w niej Iga Świątek

PZU nie informuje, czy współpraca z AWX ma charakter stały, czy projektowy (fot. materiały prasowe)

Powszechny Zakład Ubezpieczeń uruchomił ogólnopolską kampanię sprzedażową skierowaną do kierowców, w której namawia do zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego. 

Ubezpieczenie komunikacyjne obejmuje organizację i pokrycie kosztów usług assistance w razie problemów na drodze, jak i pomoc w przypadku drobnych zdarzeń, takich jak zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie czy w sytuacji, gdy w samochodzie rozładuje się akumulator lub zabraknie paliwa.

Kampania potrwa do 28 kwietnia. W działania promocyjne zaangażowana została pierwsza rakieta świata, tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.

PZU nie odpowiedział na pytanie "Presserwisu", czy AWX to trzecia agencja kreatywna z rostera reklamowego PZU. Pozostałe agencje to 2012 Agency oraz IF Nation Group (dawniej Focus Media Group), która współpracuje z PZU od 2017 roku. Dotychczasową trzecią agencją od listopada 2020 roku była natomiast LeoBurnett Warszawa.

(KAP, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.