AWX z kampanią dla PZU promującą ubezpieczenia komunikacyjne – a w niej Iga Świątek
PZU nie informuje, czy współpraca z AWX ma charakter stały, czy projektowy (fot. materiały prasowe)
Powszechny Zakład Ubezpieczeń uruchomił ogólnopolską kampanię sprzedażową skierowaną do kierowców, w której namawia do zakupu ubezpieczenia komunikacyjnego.
Ubezpieczenie komunikacyjne obejmuje organizację i pokrycie kosztów usług assistance w razie problemów na drodze, jak i pomoc w przypadku drobnych zdarzeń, takich jak zatrzaśnięcie kluczyków w samochodzie czy w sytuacji, gdy w samochodzie rozładuje się akumulator lub zabraknie paliwa.
Kampania potrwa do 28 kwietnia. W działania promocyjne zaangażowana została pierwsza rakieta świata, tenisistka Iga Świątek – ambasadorka marki PZU. Kreacje przygotowała agencja AWX, za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Sigma BIS. Kampanii towarzyszyć będą działania PR oraz komunikacja na profilach Grupy PZU w mediach społecznościowych.
PZU nie odpowiedział na pytanie "Presserwisu", czy AWX to trzecia agencja kreatywna z rostera reklamowego PZU. Pozostałe agencje to 2012 Agency oraz IF Nation Group (dawniej Focus Media Group), która współpracuje z PZU od 2017 roku. Dotychczasową trzecią agencją od listopada 2020 roku była natomiast LeoBurnett Warszawa.
(KAP, 09.03.2023)