Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard

Cut The Mustard z marką Lavazza pracuje od 2019 roku (fot. materiały prasowe)

Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę Lavazza.

Cut The Mustard czwarty rok z rzędu (od 2019 roku) będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację aktywacji konsumenckich, lokalne produkcje foto i wideo oraz współpracę z influencerami.

Jednym z ostatnich działań dla marki Lavazza była komunikacja, w której marka była sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W studiu WOŚP powstała kawiarnia obsługiwana przez profesjonalnych baristów. Działaniom towarzyszył konkurs dla miłośników kawy, w komunikację zaangażowani byli influencerzy.

(AMS, 09.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.