Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztuczna inteligencja stworzyła stronę internetową agencji Digital Heart

"Sprawdziliśmy, czy AI w obecnym wymiarze zoptymalizuje naszą pracę czy wręcz przeciwnie – utrudni ją i stwierdzimy, że możemy spać spokojnie” – informuje agencja (fot. materiały prasowe)

Agencja Digital Heart, planując odświeżenie swojej strony internetowej, postanowiła skorzystać z AI ChatGPT.

Agencja barwnie opisała swoje poczynania: „Wiedzieliśmy, jak ma wyglądać strona, która sprzedaje, rozumieliśmy, co chcemy przekazać i na co położyć nacisk, trzeba było tylko rozpisać to w briefie dla copywritera albo… zapytać o to sztuczną inteligencję. Dzięki AI ChatGPT nasze spersonalizowane zapytania zamieniły się w treści gotowe do dopasowania do stylu Digital Heart. Sztuczna inteligencja nie wyręczyła nas w tym procesie całkowicie, ale znacząco ułatwiła zadanie".

Czytaj też: Baidu włączy sztuczną inteligencję do swojej wyszukiwarki internetowej

Do stworzenia strony wykorzystano narzędzie Webflow – w krótkim czasie, bez dużego zaangażowania programistów, powstała responsywna strona pełna interakcji, animacji, a w dodatku działająca szybko, łatwa w edycji i utrzymaniu.

"Kolejne godziny zaoszczędziliśmy na tworzeniu grafik, a nawet i zdjęć. Korzystając z Midjourney, modelu sztucznej inteligencji umożliwiającego generowanie grafik w określonym stylu lub łudząco przypominających zdjęcia, wygenerowaliśmy fotografie każdej osoby z zespołu w spójnym i pasującym do nas stylu. Było to możliwe bez dłużących się sesji fotograficznych i pudrowania wszystkich po kolei, chociaż nie obyło się bez retuszu, bo AI potrafi wygenerować niespodzianki” – opisuje agencja w informacji prasowej.

Agencja podsumowuje, że „AI może doskonale wspierać naszą codzienną pracę, ale bez specjalistów, którzy umiejętnie »rozmawiają« ze sztuczną inteligencją i potrafią zweryfikować jej słuszność, to by się nie udało”.

Czytaj też: Założyciel Spotify otworzył przychodnię i chce skanować ludzi

– AI można porównać do stażysty, który wykona podstawy, jednak nie sprawdzi się jako samodzielny ekspert-konsultant, przynajmniej jeszcze nie teraz. Co więcej, w niewprawnych rękach AI potrafi generować informacje niezgodne z prawdą, jednocześnie będąc absolutnie pewna swego zdania. Dlatego tak ważne jest to, kto z niej korzysta – komentuje Bartosz Kowalski, junior UI designer & junior front-end developer w Digital Heart.

Digital Heart to agencja marketingu internetowego, która tworzy dla firm zdalne zespoły marketingu.

Czytaj też: Zakaz reklamy energetyków najbardziej uderzy w Red Bull Polska i Foodcare. Na reklamy w sumie wydano 280 mln zł

(AMS, 06.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.