Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Zieliński, były szef Matterkind w Polsce, został product directorem Adform

Marcin Zieliński wcześniej pracował m.in. jako menedżer zespołu obsługującego Johnson & Johnson w ramach hubu Matterkind (fot. LinkedIn)

Marcin Zieliński, który od grudnia 2021 roku był szefem agencji Matterkind, dołączył do platform Adform i objął stanowisko product directora.

Zieliński został szefem agencji Matterkind po tym, jak Agata Sądel awansowała na nowo powstałe stanowisko head of Matterkind CEE. Wcześniej pracował jako menedżer zespołu obsługującego Johnson & Johnson w ramach hubu Matterkind, w skład którego wchodzi siedem rynków regionu CEE.

Czytaj też: Adam Malczak, rzecznik prasowy Google Polska, odchodzi z firmy

W związku ze zmianą struktury Matterkind, stanowisko Zielińskiego nie zostanie ponownie obsadzone. W grudniu do zespołu dołączył Maciej Kowalczyk, head of client solutions, a Bartosz Owczarczyk awansował i został head of addressable product & advisory.

(KAP, 06.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.