Marcin Zieliński, były szef Matterkind w Polsce, został product directorem Adform

Marcin Zieliński wcześniej pracował m.in. jako menedżer zespołu obsługującego Johnson & Johnson w ramach hubu Matterkind (fot. LinkedIn)
Marcin Zieliński, który od grudnia 2021 roku był szefem agencji Matterkind, dołączył do platform Adform i objął stanowisko product directora.
Zieliński został szefem agencji Matterkind po tym, jak Agata Sądel awansowała na nowo powstałe stanowisko head of Matterkind CEE. Wcześniej pracował jako menedżer zespołu obsługującego Johnson & Johnson w ramach hubu Matterkind, w skład którego wchodzi siedem rynków regionu CEE.
Czytaj też: Adam Malczak, rzecznik prasowy Google Polska, odchodzi z firmy
W związku ze zmianą struktury Matterkind, stanowisko Zielińskiego nie zostanie ponownie obsadzone. W grudniu do zespołu dołączył Maciej Kowalczyk, head of client solutions, a Bartosz Owczarczyk awansował i został head of addressable product & advisory.
(KAP, 06.02.2023)
