Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Sprawozdania Telewizji Polskiej i Polskiego Radia  |  Pasmo programu TVP Info  |  Dziennikarka zmienia branżę po ponad 30 latach  |  Odejście z WPP Media  |  Urósł zysk netto nadawcy TV Puls  |  Zygmunt Chajzer i Robert Motyka poprowadzą program  |  Prezeska Kino Świat  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze wzrostem  |  Najczęściej odwiedzane serwisy sportowe  |  Plenerowe koncerty wśród propozycji Radia Zet  |  Odejścia z Grupy ZPR Media  |  Wyniki spółki Metroport  |  Operator Asta-Net uruchomi  |  Pierwszy podcast Bankier.pl  |  Badanie na temat lobbingu  |  AI nie zastąpi fotoreporterów, ale z redaktorami pójdzie łatwiej  |  Reklamy w warszawskim metrze  |  Value Media i GPD z kampanią  |  Oshee wykorzystuje współpracę  |  Apple i Google mają usunąć DeepSeek ze sklepów z aplikacjami w Niemczech  |  Chiński reporter ranny po ataku ukraińskich dronów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ryszard Krajewski sprzedał część akcji Astro, ale nie zamierza tracić kontroli nad spółką

Astro to producent teleturnieju "Familiada" oraz nadawca m.in. kanału informacyjnego News 24 (screen: YouTube/News 24)

Grupa Tier Investment, która jest m.in. większościowym właścicielem Biznes 24, objęła kolejne akcje Astro, nadawcy m.in. News 24. Ryszard Krajewski, większościowy akcjonariusz Astro, zapewnia jednak, że nie zamierza tracić kontroli nad spółką.

Po ostatniej sprzedaży akcji Ryszard Krajewski ma bezpośrednio i pośrednio (przez kontrolowaną przez siebie spółkę RK Productions) łącznie 24 929 123 akcji Astro, co przekłada się na 67,18 proc. głosów na walnym zgromadzeniu. Wcześniej posiadał 27 929 123 akcji (75,26 proc.).

Czytaj też: "Jest pan swego rodzaju mendą" – senator Jacek Bury do Miłosza Kłeczka w TVP Info

Krajewski tłumaczy, że realizowana jest zaplanowana umowa inwestycyjna, a akcje są sprzedawane, żeby utrzymywać News 24. Jak dodaje, grupa Tier Investment ma ok. 9 proc. akcji Astro, a docelowo będzie mieć ok. 18 proc.

Astro to producent teleturnieju "Familiada" oraz nadawca m.in. kanału informacyjnego News 24. Według Nielsen Media w listopadzie 2022 stacja miała poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.

Z kolei od początku stycznia do końca września spółka Astro zanotowała 4,79 mln zł straty netto (wobec 600,44 tys. zł straty w analogicznym okresie rok wcześniej) i 1,97 mln zł przychodów ze sprzedaży (13,56 proc. w górę).

Czytaj też: Nowy „Press”: Jadczak nie bierze jeńców, Babiarz tańczy, Piński prowokuje, a stand-uper klnie

(MNIE, 09.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.