Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Gremi Media ze stratą w pierwszym kwartale  |  TBWA wraca na polski rynek  |  Czerwcowy cennik TVP  |  Oglądalność "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler w TVN  |  Ruszą kanały Polsat Sport Extra  |  Wyniki finansowe Astro bez "Familiady"  |  "Dzień dobry wakacje" i "Na Wspólnej" w TVN  |  Grupa Kino Polska wypracowała 19 mln zł zysku netto  |  Doradztwo Mediowe Agory  |  Red Carpet Media Group ze wzrostem  |  W radiu RDC rusza nowa audycja  |  Publicis: inwestycje reklamowe w segmencie wideo wzrosły  |  Międzynarodowa kampania AI dla G2A.COM  |  Rusza 3. edycja Warsaw Creative Slam  |  Crivit prezentuje  |  Molecular Creative  |  Warner Bros. Discovery wykupi połowę udziałów BT i przejmie w całości TNT Sports  |  Fuzja Charter z Cox Communications stworzy największego operatora telewizji w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Współpracujący z LTTM twórcy internetowi zarobili w 2022 roku 70 mln zł

Najwięcej publikacji komercyjnych było na Instagramie (fot. materiały prasowe)

W 2022 roku grupa LTTM (LifeTube i Gameset) wypłaciła współpracującym z nią twórcom prawie 70 mln zł. To o 5 mln zł więcej niż rok wcześniej. Średni koszt jednego pakietu świadczeń z influencerem wyniósł 18 592 zł.

Wzrosły zarobki zrzeszonych w sieci influencerów z każdego 1000 wyświetleń na YouTubie. Dzięki technologii wprowadzonej przez LifeTube automatyzującej dodawanie reklam oraz odpowiedniej optymalizacji tzw. RPM-y (revenue per mille) wzrosły średnio o 18 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. LTTM podaje, że dział sprzedaży sieci przerobił ponad 4 tys. briefów od klientów bezpośrednich i agencyjnych. W 2022 roku firma zrealizowała 2,3 tys. współprac na linii marka-influencer dla ponad 600 klientów. Średni koszt jednego pakietu świadczeń z influencerem wyniósł 18 592 zł.

LTTM wskazuje, że klienci w ub.r. postawili na kampanie realizowane na kilku platformach mediów społecznościowych jednocześnie. Najwięcej działań było na Instagramie (ponad 50 proc. wszystkich publikacji), ale twórcy najwięcej zarobili, realizując współprace reklamowe na YouTubie. Dynamicznie wzrósł udział TikToka - liczba realizowanych przez agencję współprac na tej platformie rok do roku wzrosła ponad dwukrotnie.

LTTM ma w swojej bazie ponad 1,5 tys. twórców internetowych - z ponad 120 pracuje na wyłączność (firma odpowiada za ich management). Kanały zrzeszone w sieci LifeTube mają łącznie 240 mln subskrypcji (wzrost o ponad 20 mln rok do roku) i odpowiadają za 12 proc. oglądalności YouTube w Polsce.

(AMS, 05.01.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.