Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sześć nowych osób w dziale sprzedaży LTTM

Firma uzasadnia powiększenie zespołu sprzedaży wzrostem rynku influencer marketingu (fot. materiały prasowe)

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia) powiększa dział sprzedaży. Do zespołu dołączyły: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora na stanowiska sales manager oraz Dominika Malorna jako international sales assistant.

W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski który objął stanowisko senior sales manager, oraz Krystian Czuba, który dołączył na stanowisko junior sales manager. Obaj przenieśli się tam z agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Będą odpowiedzialni za pozyskiwanie nowych klientów oraz oferowanie nowych usług dostępnych w grupie.

Czytaj też: Aleph i Reddit ogłosiły partnerstwo

Dział sprzedaży odpowiada zarówno za pozyskiwanie klientów bezpośrednich dla agencji influencer marketingu TalentMedia, agencji gaming i metaverse marketingu Gameset oraz sieci partnerskiej LifeTube, jak również klientów agencyjnych oraz domów mediowych.

Firma uzasadnia powiększenie zespołu sprzedaży wzrostem rynku influencer marketingu i zwiększeniem liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem tej formy reklamy w swoich strategiach marketingowych.

Katarzyna Radziejewska wcześniej przez ponad 12 lat związana była z Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowych w tytułach kobiecych. Martyna Sikora wcześniej zajmowała się kampaniami reklamowymi online, w tym programmatic, oraz działaniami na platformach social media, m.in. na Twitchu. Była odpowiedzialna za klientów agencyjnych GroupM i Group One oraz rozwijała współpracę z klientami new business. Hanna Przybylska przez ostatnie dziewięć lat wspierała w działaniach marketingowych największe firmy z branży FMCG i budowlanej, m.in. Henkel, Nestlé, Iglotex.

Czytaj też: Większa odpowiedzialność Piotra Michalaka w obszarze digital w MediaHub Poland

Dominika Malorna razem z Izabelą Malinowską odpowiada za rozwój międzynarodowego działu sprzedaży. Jej zadaniem jest pozyskiwanie zagranicznych klientów oraz zainteresowanie polskich klientów rynkami zagranicznymi. Wcześniej pracowała w Portugalii w firmie Teleperformance jako customer service representative for international markets przy płatnych reklamach w mediach społecznościowych, oraz w firmie Conectys, moderując filmy lokujące produkty na TikToku. 

Michał Znajewski do tej pory odpowiadał za dział games marketing w agencji Gameset, która jest częścią grupy LTTM. Na nowym stanowisku również będzie odpowiedzialny za rozwijanie tego działu i poszerzenia portfela klientów z branży gier zarówno na konsole, jak i PC i urządzenia mobilne. 

Krystian Czuba od dziewięciu miesięcy związany był z Gamesetem, gdzie był odpowiedzialny głównie za klientów zagranicznych z dziedziny game devu.

LTTM to należąca do holdingu Mediacap SA grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. W jej skład wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube – największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia – agencja influencer marketingu oraz Gameset – agencja gaming marketingu.

Czytaj też: Agencja Game Changer wprowadziła Notus Finanse do Decentralandu

(AMS, 05.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.