Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większa odpowiedzialność Piotra Michalaka w obszarze digital w MediaHub Poland

Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku (fot. materiały prasowe)

Piotr Michalak jako head of digital client service dotychczas odpowiadał za koordynację projektów wybranych klientów MediaHub Poland. Obecnie zakres jego obowiązków został zwiększony – powierzono mu koordynację wszystkich projektów cyfrowych.

Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku. Do tej pory był odpowiedzialny jedynie za część cyfrowych projektów agencji, m.in. dla marek 4F, Veolia, Zwilling, Majonez Kielecki i BNP Paribas Real Estate. W ramach nowych zadań powierzono mu koordynację zespołu wszystkich accountów specjalizujących się w digitalu. Oznacza to także nadzór nad współpracą m.in. z markami Vision Express, Kross, Telepizza i Dell, a także pozyskiwanie nowych klientów.

Czytaj też: Joanna Kowieska PR & marketing manager w 19 Południku

Piotr Michalak w reklamie pracuje od 16 lat – przed dołączeniem do MediaHub był client service director w JU Agencja, pracował także w CR Media Consulting i  Value Media. Koordynował projekty dla takich klientów, jak Tauron, Krajowy Rejestr Długów, FoodCare, VW, Audi, Porsche, Nazwa.pl, Leroy Merlin, Wirtualna Polska.

(AMS, 04.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.