Kamil Bolek i Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje nową strukturę zarządzającą
Bolek i Bombol byli związani z grupą od 2019 roku (fot. materiały prasowe)
Grupa LTTM powołała nową strukturę zarządzającą – executive committee (zarząd operacyjny), w której skład wchodzi sześcioro liderów.
Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego zarządu: Kamil Bolek (CMO) i Piotr Bombol (CSO Gameset), obaj związani z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 roku.
Czytaj też: Klub Agencji Eventowych SAR wybrał nowy zarząd
Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 roku. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM, odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki.
W rozmowie z "Presserwisem" Bolek wyjaśnia, że w najbliższym czasie chciałby się skupić na własnych projektach i nie będzie związany bezpośrednio z jedną agencją.
Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingu Gameset, która powstała w 2017 roku. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 roku zasiadał w zarządzie Grupy oraz pełnił funkcję chief strategy officer w Gameset. Od tamtego czasu jest również udziałowcem w LTTM. Nie informuje o swoich następnych krokach w branży.
Czytaj też: Rynek reklamowy urósł w 2022 roku o prawie 5 proc. Aflofarm najważniejszym reklamodawcą
Członkami zarządu operacyjnego są: Martyna Adamus, talents management director, Magda Talma, sales director, Marcin Pyć, head of network management, Sylwia Kowalska-Haupka, finance director, Olga Podzińska, HR business partner, oraz Michał Dębski, international development director.
LTTM działa w obszarze influencer marketingu.
Czytaj też: Inluencerzy uczą influencingu w akcji promocyjnej Alior Banku
(KAP, 30.01.2023)