Youtuberzy zarabiają 6 groszy za 1 tys. wyświetleń shortsa. YT Shorts w górę o 20,53 proc.
YT Shorts dołączyły do programu monetyzacji treści w lutym 2023 roku (fot. materiały prasowe)
LifeTube policzył, ile można zarobić na krótkim wideo zamieszczonym na YouTube. W lutym 2023 roku twórcy średnio zarabiali 6 groszy za 1 tys. wyświetleń shortsa.
Według danych LifeTube w 2022 roku krótkie pionowe formy wideo odpowiadały już prawie za co piąte wyświetlenie. Wzrost oglądalności YT Shorts wyniósł 20,53 proc.
Czytaj też: Google uruchomiło nowe narzędzie do weryfikacji stron. Walka z dezinformacją
Wydłużył się średni czas trwania jednego wyświetlenia wideo opublikowanego przez twórców zrzeszonych w sieci LifeTube i wyniósł 6,5 minuty, o minutę dłużej niż w 2021 roku.
(KAP, 08.04.2023)