Małgorzata Jakimowicz zarządza w LTTM nowo powstałym działem
Małgorzata Jakimowicz jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat (fot. materiały prasowe)
Grupa LTTM zajmująca się influencer i gaming marketingiem założyła wewnętrzne studio Creative Lab.
Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów sieci partnerskiej, dla influencerów LifeTube i agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Powstała z połączenia działu client service ze studiem produkcyjnym LTTM.
Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director w LTTM. Jest ona związana z komunikacją marketingową od 11 lat. W różnych agencjach realizowała kampanie ATL, BTL i online dla takich klientów, jak: Google, Toyota, Heinz i Kompania Piwowarska. Od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Niedawno dołączyła do executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.
(AMS, 23.02.2023)