Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Jakimowicz zarządza w LTTM nowo powstałym działem

Małgorzata Jakimowicz jest związana z komunikacją marketingową po stronie różnych agencji od 11 lat (fot. materiały prasowe)

Grupa LTTM zajmująca się influencer i gaming marketingiem założyła wewnętrzne studio Creative Lab.

Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów sieci partnerskiej, dla influencerów LifeTube i agencji gaming i metaverse marketingu Gameset. Powstała z połączenia działu client service ze studiem produkcyjnym LTTM.

Działem będzie zarządzać Małgorzata Jakimowicz, dotychczasowa business development director w LTTM. Jest ona związana z komunikacją marketingową od 11 lat. W różnych agencjach realizowała kampanie ATL, BTL i online dla takich klientów, jak: Google, Toyota, Heinz i Kompania Piwowarska. Od 2020 roku zarządza zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing w grupie LTTM. Niedawno dołączyła do executive committee, czyli zarządu operacyjnego grupy.

(AMS, 23.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.