"Lego Ninjago" to najlepiej sprzedający się miesięcznik dla dzieci

"Lego Ninjago" wydaje Blue Ocean Polska
Po trzech kwartałach 2022 roku "Lego Ninjago" zajmuje pod względem sprzedaży pierwsze miejsce wśród miesięczników dla dzieci i młodzieży. Najbardziej popularnym dwumiesięcznikiem jest "Lego Minecraft".
W okresie styczeń-wrzesień średnia sprzedaż tytułu "Lego Ninjago" (Blue Ocean Polska) wynosiła średnio 47 548 egz., a sprzedaż dwumiesięcznika „Lego Minecraft” – 37 581 egz.
Czytaj też: Koniec "Auto Świata". Wczoraj wyszedł ostatni numer popularnego tygodnika motoryzacyjnego
Drugie miejsce w zestawieniu miesięczników zajął „Mały Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”) ze średnią sprzedażą 31 003 egz.
Następne w zestawieniu były:
- „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) – 29 390 egz.,
- "Lego Jurassic Park Magazyn" (Burda Media Polska) – 29 076 egz.,
- "Świnka Peppa Magazyn" (Media Service Zawada) – 27 635 egz.,
- "Lego City" (Burda Media Polska) – 26 979 egz.,
- "Księżniczka" (Egmont Polska) – 26 580 egz.,
- "Świerszczyk" (Nowa Era) – 24 595 egz.,
- "Magazyn Mini Mini" (Media Service Zawada) – 22 899 egz.,
- "Magazyn LOL Surprise" (Media Service Zawada) – 21 425 egz.,
- "Mój Kucyk Pony" (Egmont Polska) – 20 624 egz.,
- "Kraina Lodu" (Egmont Polska) – 20 152 egz.,
- "Scooby-Doo!" (Media Service Zasada) – 18 614 egz.,
- "Kaczor Donald" (Egmont Polska) – 18 215 egz.,
- "Nick Jr. Magazyn" (Media Service Zawada) – 15 915 egz.,
- "Ucz się i baw z TVP ABC" (Burda Media Polska) – 15 tys. egz.,
- "Cartoon Network Magazyn" (Media Service Zawada) – 11 484 egz.,
- "Tomek i Przyjaciele" (Egmont Polska) – 11 460,
- "Movie Star Planet" (Egmont Polska) – 10 046 egz.
Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" od stycznia będzie o złotówkę droższa
Wśród dwumiesięczników dla dzieci i młodzieży drugie miejsce zajmuje „Hot Wheels” (Egmont Polska) ze średnią sprzedażą 24 876 egz., trzecie – „Ucz się i baw z TVP ABC. Wydanie Specjalne” (Burda Media Polska) – 3519 egz.
Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za pierwszy kwartał 2022 roku nie można porównać z analogicznym okresem sprzed roku.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa
Czytaj też: Jeremy Clarskon przeprasza za artykuł w "The Sun" o Meghan Markle. Ponad 6 tys. skarg
(MZD, 20.12.2022)
