Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 19, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SAR ruszył z inicjatywą dotyczącą zrównoważonego rozwoju w branży komunikacji marketingowej

Większość Polaków oczekuje od biznesu, że będzie angażować się w działania na rzecz społeczeństwa i planety (fot. pexels.com)

Celem inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jest wspólne wypracowanie, a następnie upowszechnienie dobrych praktyk biznesowych w obszarach ESG – środowiska naturalnego oraz ładu społecznego i korporacyjnego.

Mają temu służyć udostępnione badania, narzędzia oraz szkolenia. Do współpracy, oprócz członków SAR, zostali zaproszeni przedstawiciele reklamodawców, stowarzyszeń branżowych, instytucji pozarządowych, firm konsultingowych i badawczych oraz mediów.

Czytaj też: Labcon z kampanią dla Wyjątkowego Prezentu w pięciu krajach

Większość Polaków oczekuje od biznesu, że będzie angażować się w działania na rzecz społeczeństwa i planety. Jednocześnie wzrasta wyczulenie konsumentów na prawdziwość składanych przez marki obietnic i stosowany przez nie greenwashing – te tematy będą omawiane przez najbliższe miesiące podczas spotkań w grupach roboczych.

28 listopada br. Rada Unii Europejskiej zatwierdziła dyrektywę o sprawozdawczości przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju. Chociaż obowiązek raportowania niefinansowego na początku obejmie tylko duże podmioty, nowa dyrektywa CSRD wpłynie również na małe i średnie przedsiębiorstwa.

Czytaj też: Anna Lewandowska będzie zachęcać do ćwiczeń w "Dzień dobry TVN"

(AMS, 19.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.