Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Labcon z kampanią dla Wyjątkowego Prezentu w pięciu krajach

Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH (screen: YouTube/Wyjątkowy Prezent)

Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii dla Emoti GRoup do której należy marka Wyjątkowy Prezent. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).

Kampania prowadzona jest w Polsce, Estonii, Finlandii, Litwie i Łotwie. Składają się na nią spoty reklamowe, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.

Czytaj też: Platige Image stworzyła trailer do "Company of Heroes 3"

Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię wideo na YouTube i VoD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację. Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.

Czytaj też: Żabka uruchamia aktywizację i przedstawia brand hero Żabu

(KAP, 15.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.