Labcon z kampanią dla Wyjątkowego Prezentu w pięciu krajach
Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH (screen: YouTube/Wyjątkowy Prezent)
Agencja Labcon (Group One) odpowiada za strategię, koncept kreatywny i realizację kampanii dla Emoti GRoup do której należy marka Wyjątkowy Prezent. Działania mediowe w Polsce realizuje agencja martech i e-commerce SalesTube (Group One).
Kampania prowadzona jest w Polsce, Estonii, Finlandii, Litwie i Łotwie. Składają się na nią spoty reklamowe, które powstały w trzech wersjach: 30-, 15-, i 6-sekundowej, emitowane są we wszystkich pięciu krajach regionu bałtyckiego.
Czytaj też: Platige Image stworzyła trailer do "Company of Heroes 3"
Działania w obszarze online, za które w Polsce odpowiada SalesTube, obejmują: programmatic, kampanię wideo na YouTube i VoD, reklamy typu display, działania paid social oraz performance marketing poszerzony o afiliację. Kampania offline z wykorzystaniem spotu realizowana jest w kinach i obejmuje emisje on-screen oraz na ekranach digitalowych w przestrzeniach kin. Materiały promocyjne można zobaczyć na nośnikach w galeriach handlowych oraz w przestrzeni miejskiej na DOOH i OOH.
Czytaj też: Żabka uruchamia aktywizację i przedstawia brand hero Żabu
(KAP, 15.12.2022)