Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawcy rezygnują ze świątecznych dodatków drukowanych

Przed świętami Agora SA kładzie nacisk na promocję subskrypcji cyfrowych (fot. materiały prasowe)

Wydawcy ograniczają lub całkowicie rezygnują w tym roku z osobnych dodatków świątecznych. Kryzys w mediach rzutuje na propozycje wydawnicze.

W większości tytułów nie znajdziemy już dodatków kulinarnych, płyt z kolędami, sianka wigilijnego czy opłatków. Osobne dodatki, wliczone w cenę gazety lub za dopłatą – tzw. wydania dwucenowe – miała m.in. „Gazeta Wyborcza” (Agora SA). Tym razem dziennik ma ograniczyć się do przygotowania konkretnych wydań w świątecznej odsłonie.

Czytaj też: Kurdej-Szatan w promocji oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej

Jak zauważa w rozmowie z „Presserwisem” Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory, kalendarz jest tym roku dla „Wyborczej” łaskawy, bo Wigilia i sylwester wypadają w soboty. – W obie soboty: wigilijną i sylwestrową ukażą się świąteczne wydania "Wyborczej" i jej magazynów, czyli "Wolnej Soboty" oraz "Wysokich Obcasów" – informuje Agata Staniszewska. – Natomiast specjalne dodatki o tym, czego można się spodziewać w 2023 roku – m.in. w zakresie zmian w prawie, w świadczeniach socjalnych czy podatkach – redakcja planuje na 27-28 grudnia – dodaje.

„Fakt” (Ringer Axel Springer Polska) szykuje świąteczne odsłony regularnych wydań. Jak informuje „Presserwis” Agnieszka Skrzypek-Makowska z RAS Polska, we wtorek 20 grudnia ukaże się świąteczne wydanie „Linii Życia” z ciepłymi, rodzinnymi historiami, a w środę „Żyj Lepiej” m.in. z symboliką świątecznych potraw, świąteczną kuchnią, przepisami czytelników.

Na całe świąteczne dwa tygodnie ukaże się jedno wydanie „Newsweek Polska” (RASP), który w poniedziałek 19 stycznia pojawi się w kioskach w formie podwójnego, świątecznego numeru. Także „Polityka” (Polityka) przygotowuje podwójny numer, który – jak informuje Artur Podgórski, sekretarz redakcji "Polityki" – ukaże się we wtorek 20 grudnia, a więc dzień wcześniej niż standardowo („Polityka” zwyczajowo trafia do sprzedaży w środy).

Czytaj też: Michniewicz blokuje dziennikarzy na Twitterze. "Nie wytrzymuje ciśnienia, wie, że to jego koniec"

– Wydanie z atrakcyjnym i obszernym materiałem do czytania w święta będzie leżeć w kioskach dwa tygodnie. Można je mieć dzięki jednorazowemu zakupowi, co jest wygodne w czasie, gdy poświęcamy się sprawom domowym – mówi Artur Podgórski. W jego ocenie bogata w treści wydanie to oferta lepsza niż specjalne dodatki.

– „Do Rzeczy” nie potrzebuje specjalnych dodatków na święta. Drukowany tygodnik oraz portal DoRzeczy.pl jest zawsze miejscem publikowania ważnych dla czytelników treści, również świątecznych – mówi z kolei Karol Gac, szef zespołu DoRzeczy.pl.

Mirosława Piotrowska, PR manager Infor PL – wydawcy "Dziennika Gazeta Prawnej" – potwierdza w rozmowie z "Presserwisem", że 23 grudnia w sprzedaży pojawi się świąteczne wydanie magazynowe "DGP" – jak w ostatnich latach w formacie A4 i pełnym kolorze. Numer taki zastępuje w okresie świątecznym codzienne wydania DGP.

Czytaj też: Już dziś gala Grand Press. Poznamy Dziennikarza Roku. Oto wszystkie nominacje

(jf, 13.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.