Kurdej-Szatan w promocji oferty Wyborcza.pl. Wrócił temat jej wpisu o straży granicznej
Barbara Kurdej-Szatan jesienią ub.r. na Instagramie skomentowała w ostrych słowach nagranie z granicy polsko-białoruskiej (fot. materiały prasowe)
W grudniu zespół "Gazety Wyborczej" zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której świąteczne czytanie w dobrej cenie poleca Barbara Kurdej-Szatan. Zaangażowanie aktorki krytykuje Samuel Pereira, szef portalu Tvp.info.
Od początku grudnia br. trwa kampania świątecznej oferty Wyborcza.pl zapewniającej dostęp do treści serwisu w cenie 1 zł za tydzień czytania. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za cztery tygodnie.
"Rozpoznawalna, lubiana, wyjątkowo autentyczna postać"
W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników "Wyborczej". Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co cztery tygodnie).
Czytaj też: Kinga Jasionowska zwolniona z TVP Katowice. Komisja antymobbingowa zakończyła przesłuchania
Do skorzystania ze świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.
– Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna, lubiana, wyjątkowo autentyczna postać – mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu "Wyborczej". – To nie pierwsza promocyjna współpraca "Wyborczej" ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch. Teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl.
Samuel Pereira: "Język nienawiści w świątecznej promocji"
Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu "Gazety Wyborczej".
Czytaj też: REM o reporterach Polsatu: Dziennikarskie prowokacje dozwolone, jeśli są w interesie publicznym
Aktorka i prezenterka Barbara Kurdej-Szatan jesienią ubiegłego roku umieściła na Instagramie nagranie z granicy polsko-białoruskiej, na którym było widać, jak straż graniczna szarpie kobiety z płaczącymi dziećmi na rękach. Aktorka skomentowała to w ostrych słowach, używając wulgaryzmów i nazywając funkcjonariuszy "mordercami" i "maszynami bez serca bez mózgu, bez niczego".
W reakcji na ten wpis TVP zakończyła współpracę z Kurdej-Szatan przy serialu "M jak miłość". Aktorka zniknęła też z reklam sieci telekomunikacyjnej Play. Na początku tego roku, wraz z Przemysławem Kossakowskim, poprowadziła program "Projekt Cupid" w TTV (TVN Warner Bros. Discovery). Jak informowaliśmy w "Presserwisie", Kurdej-Szatan ma dołączyć do prowadzących program śniadaniowy "Poranny rogal" w naziemnym Zoom TV (Grupa Kino Polska).
Zaaangażowanie Kurdej-Szatan do świątecznej oferty Wyborcza.pl skrytykował Samuel Pereira, szef portalu Tvp.info, który – nawiązując do wpisu aktorki – na Twitterze skomentował ten fakt: „KURWA !!!!!!!!!! Kurwaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!! Co tam się dzieje !!!!!!!!” Fake newsy i język nienawiści w świątecznej promocji. Barbara Kurdej-Szatan poleca".
„KURWA !!!!!!!!!! Kurwaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!! Co tam się dzieje !!!!!!!!” Fake newsy i język nienawiści w świątecznej promocji. Barbara Kurdej-Szatan poleca pic.twitter.com/chSkf7jTdT
— Samuel Pereira (@SamPereira_) December 8, 2022
Czytaj też: Ogórek i Ziemkiewicz będą apelować od wyroku skazującego ich na grzywny
(AMS, 09.12.2022)