Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

SM Mlekpol promuje masło Łaciate

Działania nawiązują do komunikacji "Wszyscy lubią Łaciate", która była prowadzona w ramach promocji mleka Łaciate (screen: YouTube/Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol 14 listopada uruchomiła kampanię wizerunkową masła marki Łaciate. W kampanii wykorzystano spoty wideo i kreacje pokazujące, jak wykorzystywać masło w kuchni.

Na potrzeby kampanii "Wszyscy lubią masło Łaciate" powstały dwa spoty: 30- i 15-sekundowy. Emisja odbywa się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania nawiązują do komunikacji "Wszyscy lubią Łaciate", która była prowadzona w ramach promocji mleka Łaciate.

Czytaj też: Daniel Craig w reklamie polskiej wódki Belvedere. Tańczy i popija

Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

(KAP, 15.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.