SM Mlekpol promuje masło Łaciate
Działania nawiązują do komunikacji "Wszyscy lubią Łaciate", która była prowadzona w ramach promocji mleka Łaciate (screen: YouTube/Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol)
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol 14 listopada uruchomiła kampanię wizerunkową masła marki Łaciate. W kampanii wykorzystano spoty wideo i kreacje pokazujące, jak wykorzystywać masło w kuchni.
Na potrzeby kampanii "Wszyscy lubią masło Łaciate" powstały dwa spoty: 30- i 15-sekundowy. Emisja odbywa się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Komunikację wesprą działania digital, w ramach których marka postawi na wizerunkowe formaty komunikujące hasło przewodnie kampanii. Działania nawiązują do komunikacji "Wszyscy lubią Łaciate", która była prowadzona w ramach promocji mleka Łaciate.
Czytaj też: Daniel Craig w reklamie polskiej wódki Belvedere. Tańczy i popija
Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
(KAP, 15.11.2022)