Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Daniel Craig w reklamie polskiej wódki Belvedere. Tańczy i popija

Daniel Craig w reklamie prezentuje się inaczej niż w roli słynnego agenta (screen: YouTube/BelvedereVodka)

W sieci zadebiutowała reklama polskiej wódki Belvedere, w której występuje Daniel Craig. Aktor, znany przede wszystkim z pięciu filmów o przygodach Agenta 007 Jamesa Bonda, nakręcił spot latem w Paryżu.

Trwający ponad dwie i pół minuty film zrealizował Taika Waititi, którego "Thor: Miłość i grom" miał w kinach premierę w lipcu br. To nie pierwsza reklama w dorobku nowozelandzkiego reżysera. Ma ich na koncie kilkanaście, pierwszą zrealizował w 2008 roku. Nakręcił już spoty promujące m.in. Samsunga, Old Spice czy Coca-Colę.

Czytaj też: W TVP nie pojawi się nowa kampania Yes ze ślubem dwóch kobiet

Choreografię do filmu reklamowego ułożył JaQuel Knight, a utwór w tle napisali Rita Ora (prywatnie partnerka Waititiego) oraz raper Giggs.

Wódka Belvedere była obecna także w kampanii promocyjnej "Spectre", przedostatniego Bonda z Craigiem w roli głównej. Stała się też oficjalną wódką franczyzy.

Daniel Craig, z którego udziałem druga część trylogii "Na noże" pojawi się 23 grudnia na Netflixie, w reklamie tańczy i popija, prezentując się inaczej niż w roli słynnego agenta.

Czytaj też: Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce, Manowska koloryzuje, Lis milczy, a Świrski tropi zdrajców

(MAC, 10.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.