Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blik z nową kampanią reklamową. Promuje przelewy na numery telefonów

Kampania potrwa do końca sierpnia br. (fot. materiały prasowe)

Blik uruchomił kampanię reklamową, w której skupia się na promocji przelewów błyskawicznych na numery telefonów. Za kreację i koncept kreatywny oraz za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).

Wiodącym elementem kampanii "Przelew na numer telefonu BLIK" jest seria trzech spotów wideo z Tomaszem Kotem w roli głównej. Kampania realizowana jest głównie w kanale online, a także w radiu, w kinie i kontekstowo w OOH — na polskich plażach. Obecnie rozpoczęła się emisja ostatniego spotu, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry.

Czytaj też: Resort finansów wydał prawie 3,8 mln zł na kampanię "Zwrot, który cieszy"

Agencja Change Serviceplan jest także autorką kampanii "BLIK zbliżeniowy", która w mediach online i offline prowadzona jest równocześnie z kampanią "Przelew na numer telefonu BLIK". Na jej potrzeby również przygotowana została seria trzech spotów informujących użytkowników o możliwości płacenia Blikiem zbliżeniowo na całym świecie. Obie kampanie potrwają do końca sierpnia br.

(KAP, 18.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.