Blik z nową kampanią reklamową. Promuje przelewy na numery telefonów
Kampania potrwa do końca sierpnia br. (fot. materiały prasowe)
Blik uruchomił kampanię reklamową, w której skupia się na promocji przelewów błyskawicznych na numery telefonów. Za kreację i koncept kreatywny oraz za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).
Wiodącym elementem kampanii "Przelew na numer telefonu BLIK" jest seria trzech spotów wideo z Tomaszem Kotem w roli głównej. Kampania realizowana jest głównie w kanale online, a także w radiu, w kinie i kontekstowo w OOH — na polskich plażach. Obecnie rozpoczęła się emisja ostatniego spotu, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell. Za kreację i nadzór nad produkcją odpowiada agencja Change Serviceplan. Zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Spark Foundry.
Czytaj też: Resort finansów wydał prawie 3,8 mln zł na kampanię "Zwrot, który cieszy"
Agencja Change Serviceplan jest także autorką kampanii "BLIK zbliżeniowy", która w mediach online i offline prowadzona jest równocześnie z kampanią "Przelew na numer telefonu BLIK". Na jej potrzeby również przygotowana została seria trzech spotów informujących użytkowników o możliwości płacenia Blikiem zbliżeniowo na całym świecie. Obie kampanie potrwają do końca sierpnia br.
(KAP, 18.08.2023)