Dorota Grabowska odpowiada za marketing Mlekpolu
Dorota Grabowska z Mlekpolem związana jest od ośmiu lat ( fot.screen/linkedin/dorotagrabowska)
Dorota Grabowska, dotychczasowa kierowniczka działu marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, awansowała na stanowisko dyrektorki.
Grabowska z Mlekpolem związana jest od prawie ośmiu lat. Z początkiem stycznia objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Na nowym stanowisku tworzy strategie dla takich marek, jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska.
Przed pracą dla Mlekpolu Dorota Grabowska przez 8,5 roku obejmowała stanowisko kierownika ds. marketingu w firmie Auto-Breczko, gdzie zajmowała się markami BMW, Jaguarem, Land Roverem oraz Jeepem. W tym czasie pracowała też jako wykładowca w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.
(AMS, 16.01.2025)