Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Krzysztof Stanowski nie rezygnuje  |  TVN chce kontynuować   |  Zestawienie oglądalności kanałów dziecięcych  |  Chopin Telewizja Kablowa z Wejherowa uruchomi  |  Polska Press wprowadza zmiany  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Styczeń 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Grabowska odpowiada za marketing Mlekpolu

Dorota Grabowska z Mlekpolem związana jest od ośmiu lat ( fot.screen/linkedin/dorotagrabowska)

Dorota Grabowska, dotychczasowa kierowniczka działu marketingu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, awansowała na stanowisko dyrektorki.

Grabowska z Mlekpolem związana jest od prawie ośmiu lat. Z początkiem stycznia objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Na nowym stanowisku tworzy strategie dla takich marek, jak Łaciate, Mlekpol, Rolmlecz czy Maślanka Mrągowska.

Przed pracą dla Mlekpolu Dorota Grabowska przez 8,5 roku obejmowała stanowisko kierownika ds. marketingu w firmie Auto-Breczko, gdzie zajmowała się markami BMW, Jaguarem, Land Roverem oraz Jeepem. W tym czasie pracowała też jako wykładowca w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

(AMS, 16.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.