McCann Poland i Change Serviceplan wśród nominowanych w Euro Effie 2024
Kampania "Gdzie Zamieszkać" ("Where to Settle") zrealizowana przez McCann Poland dla Mastercard została stworzona jako odpowiedź na kryzys uchodźczy (screen: YouTube/LLLLITL)
Wśród nominowanych w międzynarodowym konkursie marketingowym Euro Effie 2024 znalazły się dwie polskie agencje – McCann Poland oraz Change Serviceplan.
Kampania "Gdzie Zamieszkać" ("Where to Settle") zrealizowana przez McCann Poland dla Mastercard została stworzona jako odpowiedź na kryzys uchodźczy wywołany inwazją Rosji na Ukrainę. Jej celem jest wsparcie uchodźców, oferując im platformę ułatwiającą znalezienie bezpiecznego miejsca zamieszkania, także poza największymi miastami w Polsce.
Czytaj też: Opinia: Przetarg Liptona nie jest wyjątkiem. W Polsce choruje cała branża marketingowo-reklamowa
"Blik goes Mainstream" pokazuje, jak przesyłanie pieniędzy dzięki aplikacji staje się coraz bardziej pożyteczne. Tę kampanię zrealizowała agencja Change Serviceplan.
Gala Euro Efgfie Awards odbędzie się 11 grudnia w Brukseli.
Czytaj też: Ranking PR CHECK 2024 w nowym magazynie „Press”. Pobierz dodatek
(MAC, 05.11.2024)