Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu
Centrum działań reklamowych jest serwis smietanalaciata.pl
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii "Śmietana na 100%" marki śmietany Łaciata. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od czterech lat.
W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii, który inspirować ma kulinarnie oraz edukować w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Gospodynią Łaciatej Akademii jest Anna Marciniak, stylistka żywności i szefowa kuchni, od roku ambasadorka śmietany Łaciatej.
Centrum działań reklamowych jest serwis smietanalaciata.pl. wspierany kampanią wideo, banerową, szerokimi działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.
Agencja Change Serviceplan odpowiada za strategię i kreację, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Spot wyprodukował dom produkcyjny Neverest Warsaw.
(AMS, 21.03.2023)