Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spark Foundry kupuje media dla Shopee

Shopee podjął decyzję o prowadzeniu comiesięcznych kampanii w "imieniny miesiąca". Aktualnie prowadzona jest kampania "11.11 Mega Wyprzedaż" (screen: YouTube/Shopee Polska)

Agencją mediową sklepu internetowego Shopee jest Spark Foundry (Publicis Groupe) – wynika z informacji "Presserwisu".

Shopee weszło do Polski we wrześniu zeszłego roku i szybko stało się jedną z najprężniej działających firm na rynku reklamowym. W kwietniu, gdy prowadzona była kampania z wykorzystaniem piosenki "Baby Shark", Shopee był 15. największym reklamodawcą w radiu (wartość działań to niemalże 10 mln zł).

Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”

Jego spot w telewizji obejrzało co najmniej raz 85 proc. widzów między 16. a 59. rokiem życia, generując w niespełna trzy tygodnie ponad 2 tys. punktów ratingowych (GRP). Później prowadzone były kampanie, w których wykorzystywano m.in. piosenkę "Kaczuszki", oraz ambasadora marki – piosenkarza disco polo Sławomira.

Shopee podjął decyzję o prowadzeniu comiesięcznych kampanii w "imieniny miesiąca", czyli 1 stycznia, 2 lutego, 3 marca itd. Aktualnie prowadzona jest kampania "11.11 Mega Wyprzedaż" wykorzystującą muzykę "Kankana".

Za zakup pełnego zakresu mediów we wszystkich działaniach Shopee odpowiada agencja Spark Foundry. Nie znamy jednak długości podpisanej z agencją umowy.

Czytaj też: Feel Good Marketing Award dla DDB Warszawa

(KAP, 08.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.