Spark Foundry kupuje media dla Shopee
Shopee podjął decyzję o prowadzeniu comiesięcznych kampanii w "imieniny miesiąca". Aktualnie prowadzona jest kampania "11.11 Mega Wyprzedaż" (screen: YouTube/Shopee Polska)
Agencją mediową sklepu internetowego Shopee jest Spark Foundry (Publicis Groupe) – wynika z informacji "Presserwisu".
Shopee weszło do Polski we wrześniu zeszłego roku i szybko stało się jedną z najprężniej działających firm na rynku reklamowym. W kwietniu, gdy prowadzona była kampania z wykorzystaniem piosenki "Baby Shark", Shopee był 15. największym reklamodawcą w radiu (wartość działań to niemalże 10 mln zł).
Czytaj też: Makaron Lubella w programach “Rolnik szuka żony” i “Rolnicy. Podlasie”
Jego spot w telewizji obejrzało co najmniej raz 85 proc. widzów między 16. a 59. rokiem życia, generując w niespełna trzy tygodnie ponad 2 tys. punktów ratingowych (GRP). Później prowadzone były kampanie, w których wykorzystywano m.in. piosenkę "Kaczuszki", oraz ambasadora marki – piosenkarza disco polo Sławomira.
Shopee podjął decyzję o prowadzeniu comiesięcznych kampanii w "imieniny miesiąca", czyli 1 stycznia, 2 lutego, 3 marca itd. Aktualnie prowadzona jest kampania "11.11 Mega Wyprzedaż" wykorzystującą muzykę "Kankana".
Za zakup pełnego zakresu mediów we wszystkich działaniach Shopee odpowiada agencja Spark Foundry. Nie znamy jednak długości podpisanej z agencją umowy.
Czytaj też: Feel Good Marketing Award dla DDB Warszawa
(KAP, 08.11.2022)