Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamodawcy wycofują się z Twittera, chcą wyjaśnień od Muska

L'Oreal to pierwszy z reklamodawców, którego nazwa pojawiła się przy okazji wątpliwości związanych z "nowym" Twitterem (fot. Wikimedia Commons/VivirEITren.es)

Reklamodawcy domagają się od Elona Muska szczegółów, jak zamierza powstrzymać zalew dezinformacji na Twitterze. L'Oréal miał od razu wstrzymać zamieszczanie reklam w serwisie.

Francuski producent kosmetyków zdementował co prawda doniesienie Financial Times, nie zaprzeczył mu jednak, komunikując, że nie podjął w tej sprawie decyzji.

Czytaj też: Płatna weryfikacja na Twitterze raczej się nie sprawdzi. "Niepoważny pomysł"

Zarówno ta firma, jak i inni reklamodawcy będą chcieli usłyszeć od nowego właściciela Twittera, jak zamierza on dotrzymać zobowiązań, by serwis nie zmienił się w "piekło dla wszystkich".

Kupujący reklamy chcą wiedzieć, jak plany Muska dotyczące podniesienia kosztów subskrypcji czy wyświetlania "o połowy mniej reklam" mają się do sytuacji wewnątrz firmy, związanej z masowym odchodzeniem menedżerów wyższego szczebla (w tym szefowej ds. sprzedaży reklam).

Musk jest teraz pod presją, by nie zrażać reklamodawców, generujących ponad 90 proc. przychodów. Jeden z partnerów powiedział agencji Reutera, że jego firma nie spotka się z Muskiem, dopóki nie określi kierunku dla Twittera lub nie przedstawi merytorycznej aktualizacji, w jaki sposób platforma będzie służyć reklamodawcom.

Czytaj też: Z Twittera odchodzą kolejni menedżerowie. Nie czekają, aż Elon Musk ich zwolni

Niektórzy klienci już wycofali się z serwisu z powodu trwającego miesiącami chaosu wokół transakcji kupna, a niektórzy w odpowiedzi na obawy związane z materiałami zamieszczanymi na platformie, dotyczącymi wykorzystywania seksualnego dzieci.

IPG, holding reklamowy, który reprezentuje głównych klientów, w tym Coca-Colę i American Express, doradził im wstrzymanie zamieszczania reklam na Twitterze do następnego tygodnia. Takich samych porad swoim klientom udziela Havas Media.

Czytaj też: Nowy „Press”: Jacoń mówi o walce i bezbronności, Manowska koloryzuje, Lis nadal milczy, a Świrski tropi zdrajców

(MAC, 04.11.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.