Jet Line z outdoorową kampanią "Pomigajmy. Pomagajmy"
Na ekranach typu MORE emitowano w czasie rzeczywistym prezentację Małgosi – ekspresyjnej tłumaczki polskiego języka migowego – która uczyła przechodniów podstawowych zwrotów (screen: YouTube/Jet Line)
Jet Line, firma specjalizująca się w reklamie zewnętrznej – z merytorycznym wsparciem Fundacji Integracja – przygotowała kampanię "Pomigajmy. Pomagajmy" na cyfrowym ekranie MORE. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problemy osób głuchych.
Kampania przygotowana z okazji Międzynarodowego Dnia Głuchych i Języka Migowego była prowadzona na ekranach typu MORE.
Czytaj też: Prezes UOKiK wydał rekomendacje dla influencerów, reklamodawców i agencji PR (pełna treść dokumentu)
Emitowano na nich w czasie rzeczywistym prezentację Małgosi – ekspresyjnej tłumaczki polskiego języka migowego – która uczyła przechodniów podstawowych zwrotów. Dla ułatwienia nauki odbiorcy widzieli napisy tłumaczące słowa na język migowy. Po pewnym czasie na miejscu Małgosi pojawiała się Justyna, która była osobą głuchą – wtedy przechodnie mieli utrudnione zadanie, ponieważ zniknęły napisy. Słyszący uczestnicy lekcji, dzięki nauczonym wcześniej przez Małgosię zwrotom, mogli poznać Justynę i porozmawiać z nią w polskim języku migowym.
Przekaz ze studia nagraniowego był emitowany bezpośrednio na ekran MORE. Interakcja była dwustronna, ponieważ tłumaczka i osoba głucha również widziały, co dzieje się przed ekranem i mogły komunikować się z przechodniami.
Czytaj też: Magda Gessler w kampanii AleRabat
(KAP, 27.09.2022)