Magda Gessler w kampanii AleRabat
W reklamach AleRabat.com Magda Gessler pokazuje, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni (fot. materiały prasowe)
Magda Gessler, prowadząca program "Kuchenne rewolucje" oraz jurorka w programie kulinarnym "MasterChef", zaczęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online.
W reklamach AleRabat.com Gessler ma pokazać, że bezkompromisowo podchodzi nie tylko do kuchni, ale również do zakupów internetowych, korzystając z najatrakcyjniejszych rabatów. Spoty, w których wystąpiła restauratorka, emitowane są w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy YouTube.
Czytaj też: Canon głównym partnerem nowego programu TVN Siedem – „Perfect Picture”
AleRabat to wtyczka, która pomaga oszczędzać na zakupach internetowych. Dzięki aplikacji użytkownicy otrzymują dostęp do tysięcy kodów rabatowych, a od niedawna również do cashbacku, który pozwala odzyskać część kwoty wydanej na zakupy. Celem akcji promocyjnej jest pokazanie widzom działania wtyczki, a także przedstawienie korzyści wynikających z jej używania.
Za realizację odpowiada LifeTube, która była odpowiedzialna także za kreację, dobór oraz współpracę z Magdą Gessler.
Magda Gessler użyczała już swojego wizerunku w kampaniach m.in. sieci RTV Euro AGD czy preparatu na wzdęcia Ulgix z portfolio Hasco-Lek.
Czytaj też: GroupM: retail media z 12-proc. udziałem w rynku reklamy cyfrowej w Polsce
(AMS, 26.09.2022)