Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 23, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canon głównym partnerem nowego programu TVN Siedem – „Perfect Picture”

Emisja pierwszego odcinka „Perfect Picture” odbędzie się 7 października

Canon został głównym partnerem „Perfect Picture” – reality show poświęconego fotografii, które w październiku zadebiutuje w ramówce telewizji TVN Siedem.

„Perfect Picture” ma przybliżyć widzom świat fotografii i pokazać, że dobre zdjęcia mogą robić wszyscy. Każdy z ośmiu odcinków to inny temat przewodni, w ramach którego na uczestników czekają dwa zadania. Prace uczestników ocenią uznani eksperci z branży foto, a jury przewodzić będzie Zofia Promińska. W rolę prowadzącej  wcieli się aktorka i piosenkarka Patricia Kazadi.

Marka Canon jest głównym partnerem „Perfect Picture”. W ramach współpracy firma dostarczyła uczestnikom aparaty fotograficzne i obiektywy z systemu EOS R, które posłużyły do wykonania konkursowych zadań. Canon zapewnił produkcji także urządzenia drukujące: domowe drukarki MegaTank - PIXMA G640 oraz drukarkę do profesjonalnego druku fotografii - imagePROGRAF PRO-1000. Ponadto Canon przekaże nagrody dla zwycięzcy programu.

Emisja pierwszego odcinka „Perfect Picture” odbędzie się 7 października o godz. 19.30, a kolejne odcinki TVN Siedem wyemituje co piątek o tej samej porze.

Działania komunikacyjne projektu realizuje Komunikacja Plus PR.

(AMS, 23.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.