Natalia Nykiel w edukacyjnej kampanii Avon zatytułowanej „Normalne, że ich dotykam”
Ambasadorką kampanii „Normalne, że ich dotykam” została Natalia Nykiel (fot. materiały prasowe)
Marka Avon startuje z kampanią „Normalne, że ich dotykam”, w której zachęca nastolatki do samobadania piersi.
To ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do dziewcząt od 16. roku życia. Jej celem ma być przełamanie bariery niewiedzy i wstydu związanego z dotykaniem swoich piersi poprzez wprowadzenie do szkół średnich lekcji samobadania.
Czytaj też: Magda Gessler w kampanii AleRabat
Ambasadorką kampanii „Normalne, że ich dotykam” została Natalia Nykiel, która specjalnie dla Avon napisała i nagrała piosenkę „O sobie”, w której zachęca dziewczęta do poznawania bliżej swojego ciała. Spot jest dostępny na YouTube na kanale Avon Polska, będzie promowany na Instagramie, Facebooku, YouTube, TikToku oraz Spotify.
Dodatkowo, by zaangażować nastolatki i zachęcić do samobadania, w dniach 1-16 października na TikToku zostanie zorganizowany konkurs. Zadaniem uczestniczek będzie zatańczenie do singla Natalii i zakończenie swojego tańca gestem samobadania, który artystka wykonuje w teledysku. Kampania obejmuje również działania edukacyjne w szkołach.
Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii – w tym zakup mediów – odpowiada agencja Garden of Words, a za realizację spotu dom produkcyjny AGVE oraz reżyser Jan Dybus i operator Michał Palikot.
Czytaj też: 17 nagród dla polskich agencji na festiwalu Golden Drum
(AMS, 27.09.2022)