Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje na festiwalu Golden Drum mają 27 nominacji

W 2022 roku o nagrody Golden Drum walczyło 1000 prac, z Polski zostało wysłanych 76 (fot. materiały prasowe)

W tegorocznej 28. edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum polskie agencje mają 27 nominacji. Najwięcej trafiło do Change Serviceplan.

Za kampanię "Unmute" dla Polskiego Stowarzyszenia Głuchych agencję Change Serviceplan nominowano w ośmiu kategoriach: Integrated, Media, Culture & Entertainment; Content, Live Experience; Health & Wellness Non-profit Health Awareness; Sports, Pop Culture & Art, Entertainment; Motion Craft, Video/Moving images), Casting; Motion Craft, Video/Moving images, Original Music; Social Good, Non-profit Social Good; Creative Effectiveness, Single-country/region Non-profit.

Czytaj też: KTR i Innovation: Papaya i 180heartbeats + Jung v Matt najczęściej nominowane

Pięć nominacji dostała 180heartbeats + Jung v Matt za kampanię "Helping Whopper Jr." dla Burger Kinga. W kategoriach: Content, Live Experience; Brand Building, Brand Strategy and Experience; Engagement, Public & Community Relations;
Engagement, Direct; Activation, Live Activation.

Grey Group za aplikację "Sejmomierz" dla Stowarzyszenia 61/MamPrawoWiedziec.pl została nominowana cztery razy, w kategoriach: Engagement, Direct; Engagement Creative Use of Data; Digital, Mobile & Technology, Digital & Mobile Creativity; Social Good, Non-profit Social Good.

VMLY&R Warsaw dostała nominacje za kampanię "Pierwsza pomoc ludzkości" dla BNP Paribas w trzech kategoriach: Health & Wellness, Branded & Unbranded Health Awareness; Design, Product Design; Sustainable Business Solutions, Other.

Czytaj też: Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays

Havas Creative Group jest dwukrotnie nominowana za kampanię "The plate for the one who will not come" dla Fundacji Ocalenie w kategoriach: Digital, Mobile & Technology, Apps and Mobile Content, a także Social Good, Non-profit Social Good.

Także dwie nominacje ma Platige Image za "Dying Light 2 Stay Human" dla Techlandu w kategoriach: Motion Craft (Video/Moving images), Animation i Motion Craft (Video/ Moving images), Animation.

Po jednej nominacji mają agencje: Just – za "Less plastic? It’s on the record!" dla Credit Agricole w kategorii Design, Product Design; Feeders Agency za kampanię "Pray The Sweaty" dla P&G w kategorii Digital, Mobile & Technology, Games i Twin; Collective za "Be kind rewind" w kategorii Design, Business and Promotional Design.

W 2022 roku o nagrody walczyło 1000 prac, najwięcej zostało zgłoszonych z Ukrainy (wysłało 29 agencji). Następne w kolejności są Polska, Słowacja i Węgry.

Czytaj też: Samsung reklamuje telewizory i promocję typu cashback

Z Polski zostało wysłanych 76 prac zgłoszonych przez 18 agencji (rok temu prac z Polski było 59), plus zgłoszenia młodych kreatywnych w kategorii Young Drummers.

W ubiegłym roku o nagrody walczyło 1100 prac z 29 krajów, ale Golden Drum – jako jeden z pierwszych międzynarodowych konkursów – ogłosił, że nie przyjmuje zgłoszeń z Rosji i Białorusi, a zgłoszenia z Ukrainy są zwolnione z opłat. Polona Simšič, CEO i dyrektorka programowa festiwalu, ujawniła "Presserwisowi", że zgłoszenia z Rosji stanowiły dotychczas niemal 1/4 wszystkich festiwalowych prac.

Tegoroczna 28. edycja międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum odbędzie się podczas Weekend Media Festival w chorwackim Rovinju. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 września.

Czytaj też: Od października Nielsen Media będzie mierzył oglądalność bloków reklamowych DAI

(AMS, 21.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.