Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays
Spot ma pokazać, że sport i piłka nożna wpływają nie tylko na sprawność fizyczną dzieci i młodzieży, ale też budują kapitał społeczny, rozwijają umiejętności i dają wiele możliwości (screen: YouTube/Papaya Films)
Kampania marki Barclays, wyprodukowana przez londyński oddział Papaya Films, promuje akcję społeczną pod hasłem "Community Football Fund".
Spot ma pokazać, że sport i piłka nożna wpływają nie tylko na sprawność fizyczną dzieci i młodzieży, ale też budują kapitał społeczny, rozwijają umiejętności i dają wiele możliwości.
Czytaj też: Five Media przeprowadzi kampanię na temat ochrony różnorodności biologicznej
W ramach "Community Football Fund" Barclays we współpracy z brytyjską organizacją Sported oferuje dotacje, szkolenia, zestawy sportowe i ekskluzywne oferty biletów, aby uczynić piłkę nożną bardziej dostępną dla grup niedostatecznie reprezentowanych w Wielkiej Brytanii.
Za kreację odpowiada londyńska agencja M&C Saatchi, autorem zdjęć do spotu jest Ben Cotgrove, a za postprodukcję obrazu odpowiadały studia Nomad i Black Kite. Film został wyreżyserowany przez Dana Frencha.
Czytaj też: Od października Nielsen Media będzie mierzył oglądalność bloków reklamowych DAI
(AMS, 20.09.2022)