Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films i M&C Saatchi ze spotem dla marki Barclays

Spot ma pokazać, że sport i piłka nożna wpływają nie tylko na sprawność fizyczną dzieci i młodzieży, ale też budują kapitał społeczny, rozwijają umiejętności i dają wiele możliwości (screen: YouTube/Papaya Films)

Kampania marki Barclays, wyprodukowana przez londyński oddział Papaya Films, promuje akcję społeczną pod hasłem "Community Football Fund".

Spot ma pokazać, że sport i piłka nożna wpływają nie tylko na sprawność fizyczną dzieci i młodzieży, ale też budują kapitał społeczny, rozwijają umiejętności i dają wiele możliwości.

Czytaj też: Five Media przeprowadzi kampanię na temat ochrony różnorodności biologicznej

W ramach "Community Football Fund" Barclays we współpracy z brytyjską organizacją Sported oferuje dotacje, szkolenia, zestawy sportowe i ekskluzywne oferty biletów, aby uczynić piłkę nożną bardziej dostępną dla grup niedostatecznie reprezentowanych w Wielkiej Brytanii.

Za kreację odpowiada londyńska agencja M&C Saatchi, autorem zdjęć do spotu jest Ben Cotgrove, a za postprodukcję obrazu odpowiadały studia Nomad i Black Kite. Film został wyreżyserowany przez Dana Frencha.

Czytaj też: Od października Nielsen Media będzie mierzył oglądalność bloków reklamowych DAI

(AMS, 20.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.