Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Po wyborach niepewność co do przyszłości mediów publicznych  |  Udział w widowni telewizyjnej: TVP, TVN, Republika  |  Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś do sprzedaży trafiło "Życie na Gorąco – Extra” o Elżbiecie II

Wydanie "Życia na Gorąco - Extra" będzie w sprzedaży do 13 października (materiały promocyjne)

Dziś do sprzedaży trafiło wydanie specjalne "Życia na Gorąco – Extra" (Wydawnictwo Bauer) poświęcone królowej Elżbiecie II.

W magazynie czytelnicy znajdą bogato ilustrowaną historię życia monarchini, opowieści z jej życia, a także wiele informacji o członkach rodziny królewskiej, dworskich blaskach i cieniach oraz analizę dotyczącą dalszych losów monarchii.

Za przygotowanie magazynu odpowiadał zespół Marty Lubartowskiej, szefowej Centralnej Redakcji Czasopism Rozrywkowych w Wydawnicwie Bauer.

Wydanie "Życia na Gorąco - Extra" będzie w sprzedaży do 13 października, w cenie 3,99 zł, w objętości 48 stron. Nakład to 120 tys. egz.

Jak ustalił "Presserwis", wydania specjalnego poświęconego zmarłej brytyjskiej monarchini nie planują ani tytuły Burda Media Polska, ani "Zwierciadło", ani "Wysokie Obcasy Extra". W listopadowym numerze tego ostatniego tytułu ukaże się tekst o królowej autorstwa Katarzyny Wężyk.

(MZD, 15.09.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.