Wszystkie tygodniki rozrywkowe na minusie w maju

Sprzedaż "Życia na Gorąco" spadła w maju o 1,17 proc. rok do roku
W maju wszystkie tygodniki rozrywkowe odnotowały spadki sprzedaży. Najmniejszy - "Życie na Gorąco", lider zestawienia.
Średnia sprzedaż ogółem "Życie na Gorąco" wyniosła w maju 2021 roku 381 844 egz. (spadek o 1,17 proc. w porównaniu z majem ubiegłego roku). Drugie w zestawieniu "Twoje Imperium" sprzedało się w 274 298 egz. (spadek o 4,85 proc.). Trzeci tygodnik pod względem sprzedaży to "Chwila dla Ciebie" - 200 854 egz. (spadek o 7,50 proc.). Następne w kolejności: "Rewia" - 176 730 egz. (spadek o 3,31 proc.), "Świat & Ludzie" - 133 048 (spadek o 9,25 proc.), "Na Żywo" - 132 496 egz. (spadek o 2,83 proc.) i "Dobry Tydzień" - 132 463 (spadek o 7,02 proc.).
Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. (KRY)
(KRY, 23.07.2021)
