W 2022 roku liderem tygodników rozrywkowych było "Życie na Gorąco"
Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w 2022 roku 323 870 egz. (screen: bauer.pl)
Według danych PBC średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w 2022 roku 323 870 egz.
Kolejne miejsca zajęły:
- "Twoje Imperium" – 245 480 egz.,
- "Chwila dla Ciebie" – 172 971 egz.,
- "Rewia" – 154 377 egz.,
- "Dobry Tydzień" – 123 013 egz.,
- "Świat i Ludzie" – 119 544 egz.,
- "Na Żywo" – 117 967 egz.
Czytaj też: Resort kultury i nauki wspiera czasopisma zaprzyjaźnione z władzą. Inne redakcje w kłopotach
Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej. Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania"
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa
Czytaj też: Norweski Fundusz Naftowy obserwuje, czy Orlen wpływa na wolność prasy
(MZD, 25.02.2023)