Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W 2022 roku liderem tygodników rozrywkowych było "Życie na Gorąco"

Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w 2022 roku 323 870 egz. (screen: bauer.pl)

Według danych PBC średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w 2022 roku 323 870 egz. 

Kolejne miejsca zajęły:

  • "Twoje Imperium" – 245 480 egz.,
  • "Chwila dla Ciebie" – 172 971 egz.,
  • "Rewia" – 154 377 egz.,
  • "Dobry Tydzień" – 123 013 egz.,
  • "Świat i Ludzie" – 119 544 egz.,
  • "Na Żywo" – 117 967 egz.

Czytaj też: Resort kultury i nauki wspiera czasopisma zaprzyjaźnione z władzą. Inne redakcje w kłopotach

Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.

Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej. Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników: "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania"

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa

Czytaj też: Norweski Fundusz Naftowy obserwuje, czy Orlen wpływa na wolność prasy

(MZD, 25.02.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.