"Dobry Tydzień" ze wzrostem sprzedaży w lipcu
W lipcu "Dobry Tydzień" miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 133 235 egz.
"Dobry Tydzień" jako jedyny tygodnik rozrywkowy w lipcu zanotował wzrost sprzedaży. Największy spadek miała "Chwila dla Ciebie".
Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w lipcu 396 818 egz. (spadek o 11,22 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku). Kolejne miejsca zajęły: "Twoje Imperium" – 284 026 egz. (spadek o 9,5 proc.), "Chwila dla Ciebie" – 212 967 egz. (spadek o 13,58 proc.), "Rewia" – 180 649 egz. (spadek o 9,82 proc.), "Świat i Ludzie" – 143 003 egz. (spadek o 8,06 proc.), "Na Żywo" – 137 155 egz. (spadek o 10,38 proc.) i "Dobry Tydzień" – 133 235 egz. (wzrost o 2,36 proc.).
Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 28.09.2020)