Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobry Tydzień" ze wzrostem sprzedaży w lipcu

W lipcu "Dobry Tydzień" miał średnią sprzedaż ogółem na poziomie 133 235 egz.

"Dobry Tydzień" jako jedyny tygodnik rozrywkowy w lipcu zanotował wzrost sprzedaży. Największy spadek miała "Chwila dla Ciebie".

Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w lipcu 396 818 egz. (spadek o 11,22 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku). Kolejne miejsca zajęły: "Twoje Imperium" – 284 026 egz. (spadek o 9,5 proc.), "Chwila dla Ciebie" – 212 967 egz. (spadek o 13,58 proc.), "Rewia" – 180 649 egz. (spadek o 9,82 proc.), "Świat i Ludzie" – 143 003 egz. (spadek o 8,06 proc.), "Na Żywo" – 137 155 egz. (spadek o 10,38 proc.) i "Dobry Tydzień" – 133 235 egz. (wzrost o 2,36 proc.).

Wszystkie wymienione magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(JSX, 28.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.