"Dobry Tydzień" jedynym tygodnikiem rozrywkowym na plusie
Średnia sprzedaż "Dobrego Tygodnia" wyniosła w pierwszym półroczu br. 136 979 egz.
Spośród tygodników rozrywkowych tylko "Dobry Tydzień" odnotował wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2021 roku. Liderem pozostaje "Życie na Gorąco".
Średnia sprzedaż ogółem "Życia na Gorąco" wyniosła w pierwszym półroczu br. 388 912 egz. (spadek o 2,60 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2020 roku). Na drugim miejscu znalazło się "Twoje Imperium" - 282 033 egz. (spadek o 4,45 proc.). Podium zamyka "Chwila dla Ciebie" - 211 455 egz. (spadek o 4,32 proc.). Kolejne miejsce zajęła "Rewia" - 178 917 egz. (spadek o 4,32 proc.). Następne są: "Świat i Ludzie" - 139 673 egz. (spadek 6,69 proc.), "Dobry Tydzień" - 136 979 egz. (wzrost o 4,08 proc.) i "Na Żywo" - 135 790 egz. (spadek o 5,57 proc.).
Wszystkie magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(KRY, 27.08.2021)