Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem poradnikowym w pierwszym półroczu

Średnia sprzedaż "Kobiety i Życia" w pierwszym półroczu tego roku wyniosła 151 884 egz.

W pierwszym półroczu 2022 roku "Kobieta i Życie" była najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem poradnikowym. Na drugim miejscu znalazł się "Poradnik 50+".

Średnia sprzedaż "Kobiety i Życia" (Wydawnictwo Bauer), mierzona według nowego wskaźnika "sprzedaż wydania", wyniosła 151 884 egz. Drugi w zestawieniu "Poradnik 50+" (Wydawnictwo Bauer) uzyskał średnią sprzedaż na poziomie 149 240 egz. Na trzecim miejscu plasują się "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które rozchodziły się średnio w 136 061 egz. Następne były: "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 98 840 egz. (98 825 wydań drukowanych i 15 e-wydań), "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) - 90 825 egz., "Claudia" (Burda Media Polska) - 64 748 egz., i "Olivia" (Wydawnictwo Bauer - 33 902 egz.

Wskaźnik "sprzedaż wydania" stanowi zsumowane dane dla wskaźników "sprzedaż wydania drukowanego" i "sprzedaż e-wydania". Od początku 2022 roku PBC nie posługuje się już średnią sprzedażą ogółem, dlatego danych za pierwsze półrocze 2022 roku nie można porównać z analogicznym okresem rok wcześniej.

(MZD, 31.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.