Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kobieta i Życie" wciąż na czele miesięczników poradnikowych

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" wyniosła ponad 220 tys. egz.

W pierwszym półroczu tego roku magazyn "Cała Ty" odnotował najmniejszy spadek sprzedaży spośród miesięczników poradnikowych (o 12,75 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku), największy zaś "Olivia" (o 25,49 proc.).

Średnia sprzedaż ogółem pisma "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2020 roku wyniosła 220 486 egz. (spadek o 15,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2019 roku). Kolejne pod względem wysokości sprzedaży w segmencie są: "Dobre Rady" (Burda Media Polska) – 155 820 egz. (spadek o 19,51 proc.), "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – 151 745 egz. (spadek o 17,49 proc.), "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) – 121 018 egz. (spadek o 16,54 proc.), "Cała Ty" - 80 469 egz. (spadek o 12,75 proc.), "Claudia" (Burda Media Polska) – 92 984 egz. (spadek o 18,47 proc.), "Olivia" - 49 730 egz. (spadek o 25,49 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

(JSX, 25.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.