"Kobieta i Życie" wciąż na czele miesięczników poradnikowych

W pierwszym półroczu średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" wyniosła ponad 220 tys. egz.
W pierwszym półroczu tego roku magazyn "Cała Ty" odnotował najmniejszy spadek sprzedaży spośród miesięczników poradnikowych (o 12,75 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2019 roku), największy zaś "Olivia" (o 25,49 proc.).
Średnia sprzedaż ogółem pisma "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2020 roku wyniosła 220 486 egz. (spadek o 15,5 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2019 roku). Kolejne pod względem wysokości sprzedaży w segmencie są: "Dobre Rady" (Burda Media Polska) – 155 820 egz. (spadek o 19,51 proc.), "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) – 151 745 egz. (spadek o 17,49 proc.), "Poradnik Domowy" (Wydawnictwo Bauer) – 121 018 egz. (spadek o 16,54 proc.), "Cała Ty" - 80 469 egz. (spadek o 12,75 proc.), "Claudia" (Burda Media Polska) – 92 984 egz. (spadek o 18,47 proc.), "Olivia" - 49 730 egz. (spadek o 25,49 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(JSX, 25.08.2020)
